کنترل هواپیمای کاغذی دست ساز به کمک تلفن هوشمند

دانشمندان کشور در مورد همه چیز رفتن شده راه اشتباه است . آنها زمان زیادی را صرف ساخت موشک های شگفت انگیز ، مانند این یکی خورشیدی که بین کشور پرواز کرد با استفاده از قدرت از خورشید است. برای همه است که کار بزرگ، شده است کار اندکی در ایجاد موشک های کاغذی بهتر وجود دارد. خوشبختانه، PowerUp 3.0 رفع این نظارت .

اگر چه آن را به نام 3.0 ، آن را به موشک های کاغذی2.0 برای بسیاری از ما است. چه بدترین قسمت این چنینی است ؟ اگر شما برداشت یا "در حال اجرا برای بازیابی آن " و یا " عدم کنترل بر مسیر پرواز خود را " پس از این نوآوری است برای شما.

در واقع، PowerUp 3.0 اجازه می دهد تا شما را به کنترل موشک های کاغذی با گوشی های هوشمند خود . دقیقا همان چیزی است که ما تمام شده است در انتظار ، از زمانی که انسان برای اولین بار در کلاس خسته و کاغذ را به شکل آیرودینامیکی خورده.

در اینجا چگونه کار می کند: یک تکه کاغذ ساخت و ساز و ایجاد موشک های کاغذی از انتخاب شما. ( مورد علاقه منیکی نیست که به حلقه د، حلقه است، اما هر چه دوست دارید باشد خوب است. ) سپس، شما وصل پروانه کوچک و تکه ای سکان را به پشت هواپیما خود را ، اسلاید قاب فیبر کربن فکر جدا کردن مقاله و ضمیمه بسته سپر / باتری سقوط ضد به جلو . این قطعه جلو همچنین دارای قابلیت های بلوتوث ، بنابراین در آی فون خود را به نوبه خود و به آجیل کنترل موشک های کاغذی خود را .

اتهامات باتری از طریق مینی USB و به مدت 10 دقیقه پرواز مداوم. خود برنامه مشاهده خلبان ، با یک شاخص دامنه ، یک شاخص سطح محوری، و یک قطب نمای مغناطیسی به شما می دهد . به صعود یا فرود هواپیما، استفاده از سطح دریچه گاز . برای روشن کردن آن ، شیب آی فون خود را در مسیر که می خواهمهواپیما مقاله به سر .

واقعی برای یک لحظه صحبت : این تا حدودی افسرده است که ما در حال حاضر کنترل موشک های کاغذی ما با اپل . احساس می کنم مثل من قرار است به فکر می کنم که ، و در برخی از زنگ تفریح ​​تاریک از تکنولوژی عشق قلب من ، من . اما بیشتر ؟ من می توانم ناجور صبر کنید تا بازی با این چیزی نیست، بنابراین تعهد شما مردم را بهتر نگه داشتن این را از زمین به اندازه کافی . ببینید، آن را یک پروژه Kickstarter در حال حاضر است، و اگر ویدیو قابل باور است ، از آن 57 نمونه های اولیه و جو در زمان به PowerUp 3.0 زمین.

اگر هیچ چیز دیگری ، که نوعی تعهد به موشک های کاغذی به نظر می رسد به ارزش 30 دلاری تعهد .

آموزش کارت شارژ همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 بهمن 1392برچسب:, | 22:53 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت